Plugg-fika med mig själv och hallonpajen



Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra dag, själv tycker jag ändå att dagen har gått rätt fort. Va i skolan som vanligt till halv 2, sen åkte jag in till stan och tog mina allergisprutor som vanligt. Därefter var det väl egentligen meningen att jag skulle hem och plugga men jag satte mig på espresso house istället och gick loss på en karamell latte & hallonpaj!😍 Fick en hel del arbeten klara som egentligen skulle vart inlämnade förra veckan men men, bättre sent än aldrig!;) Så nu känns det skönt att va klar med allt och är för tillfället påväg hem till en middag och lite moppeplugg! Önskar er en fortsatt bra kväll! Kram 

Postat av: Rebecka

Åh, vad gott!

Svar: Ja det var det!:)
Jennifer

2013-11-06 @ 17:40:35
URL: http://alltomrebecka.blogg.se
Postat av: Jenna Thyren

ååh det där såg gott ut!

2013-11-06 @ 20:39:59
URL: http://jennathyren.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0