MITT 2013

Ja hörrni, i detta inlägget tänkte jag göra en liten årsresume av 2013.. Mitt nyårslöfte från förra året var att göra allt för att 2013 ska bli det bästa året och göra allt som krävs för att hålla mitt löfte! Inget "jag ska träna mer iår" för det håller ju aldrig utan jag tänkte att jag sätter ett som är relativt lätt att hålla och som jag ändå måste kämpa lite med och ta risker för att hålla. Jag är riktigt nöjd med året som gått!!
bästa månaderna var helt klart Februari och april, haha undra varför.. ;)
 
Januari - 
Första "riktiga" inlägget jag gjorde i januari var ett med "2013 wishes". På bilderna stod det bla. "fall in love", "travel the world" och  "do great in school". Tycker jag har lyckats uppfylla varje bild! ;)
Påbörjade renovering av mitt rum och det är jag helt klar med nu haha!
Slingade håret hos frisör för första gången och blev riktigt nöjd, samt såg filmen "Ego" med bästa Nellie!
 
 
Februari-
Jag införskaffade mig mitt första par vita converse (som tyvärr inte är lika vita längre hehe..) genom ett samarbete med miinto.se.
Favoritlåten var "thinking about you" med calvin harris och det var även nu jag förälskade mig i house musiken!
Åkte till teneriffa och hade riktigt skönt med maaassa shopping.
Jag hade min första prao-vecka 
var även på det andra konfirmationslägret där jag träffa massa underbara människor!
Träffade även min dröm kille som jag idag inte kan leva utan!
 
Mars-
Vi ordnarde en överraskningsfest för vår kära vän olle (som jag träffa på konfalägret)
hade många fika förmiddagar på baggan innan konfirmationsmötena!
Skickade ett sms (som jag idag är så otroligt tacksam över att jag ens vågade skicka)
men tack vare mina underbara vänner så skickade jag det i hopp om att få ett liknande svar tillbaka.. vilket jag fick! Det var nu jag började umgås med Gustav!
 
April-
fortsatte umgås med Gustav och efter att ha skickat ett sms och frågat om vi var ett par så fick jag svaret ja, blev tillsammans med min älskling den 9/4 och har nu vart tillsammans i snart 9 månader. De absolut bästa 9 månaderna i mitt liv! Älskar dig gustav, jag har aldrig vart såhär lycklig♥
 
Resten kommer i ett annat inlägg, här får ni lite bilder jag hitta från dessa månaderna.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0