mitt 2013

Här kommer fortsättningen av min årsresume från 2013
 
Maj-
Minns att det var väldigt stressigt i skolan under just maj
Jag och gustav firade 1 månad tillsammans
Jag konfirmerade mig den 19:e och var även på Gustavs konfirmation dagen innan.
 
 
Juni- 
Hade massa kul med vänner varje dag och natt :D
fotade med min kusin nere vid stranden på midsommar
min älskling fyllde år, men han var tyvärr inte hemma på sin födelsedag :(
Va på Panda da panda på liseberg vilket va huuur bra som helst!
 
 
Juli-
Jag var i Italien hela Juli och saknade alla här hemma oooroligt mycket dock var det rätt skönt att ligga på stranden i 35 graders värme varje dag..;) Shoppade även en hel del inne i Rom!
 
 
Augusti-
Nu började skolan igen och man kom in i rutinerna vilket var ganska skönt ändå!
Hade spexfoto med klassen
Var på moppe-teorin en lektion eftersom jag gick intensivkurs, och började även plugga smått till det.
Blev sjuk de sista dagarna på sommarlovet men kännde mig lite bättre när min älskling överraskade mig hemma med en Ben & Jerry glass! Han vet vad jag behöver;)
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0